קיווי - 10 יתרונות בריאותיים

 

פרי עסיסי אשר מגיע במקור מסין. עשיר במיוחד בוויטמין C ו E וכן בנוגדי חימצון נוספים. קיווי נחשב לאחד הפירות העשירים ביותר בוויטמין C ומנת פרי בינונית מכילה כמעט את כל כמות ויטמין C המומלצת ביום. קיווי עשויי לסייע למצבי בריאות מגוונים כמו עיכול תקין, עצירות, פינוי רעלים מהגוף, חיזוק חיסוני, תרומה לשמירה על חוזק עצמות ועוד.


צמחי מרפא להפחתת חשק למתוק


קיווי - 10 יתרונות בריאותיים

 

• מסייע לחיזוק חיסוני

• טוב לעיכול תקין

• מסייע למצבי עצירות

• מכיל רכיבים אנטי סרטניים

• מכיל נוגדי חימצון חזקים

• תורם להאטת תהליכי הזדקנות

• מסייע בפינוי רעלים מהגוף

• טוב לתהליכי הרזיה

• תורם לחיזוק עצמות

• טוב לעור ושיער בריאים

 

עם הקליפה

נהוג לאכול את החלק הפנימי של הקיווי, אולם ניתן לאכול גם את הקליפה אם שוטפים אותה היטב.


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.