קיווי - 10 יתרונות בריאותיים

 

פרי עסיסי אשר מגיע במקור מסין. עשיר במיוחד בוויטמין C ו E וכן בנוגדי חימצון נוספים. קיווי נחשב לאחד הפירות העשירים ביותר בוויטמין C ומנת פרי בינונית מכילה כמעט את כל כמות ויטמין C המומלצת ביום. קיווי עשויי לסייע למצבי בריאות מגוונים כמו עיכול תקין, עצירות, פינוי רעלים מהגוף, חיזוק חיסוני, תרומה לשמירה על חוזק עצמות ועוד.


קיווי - 10 יתרונות בריאותיים


כיצד קיווי עשוי לתרום לבריאותך


• מסייע לחיזוק חיסוני

• טוב לעיכול תקין

• מסייע למצבי עצירות

• עשיר בויטמיני C ו E

• מכיל נוגדי חימצון חזקים

• תורם להאטת תהליכי הזדקנות

• מסייע בפינוי רעלים מהגוף

• טוב לתהליכי הרזיה

• תורם לחיזוק עצמות

• טוב לעור ושיער בריאים


עם הקליפה

נהוג לאכול את החלק הפנימי של הקיווי, אולם ניתן לאכול גם את הקליפה אם שוטפים אותה היטב.