סדנוויץ' בריאות

 

5 טיפים קצרים להכנת סנדוויץ' בריאות - לסיוע בחיזוק כללי של מערכת החיסון להתמודדות טבעית וטובה יותר כנגד מצבי בריאות שונים במיוחד אלו האופייניים למפגש המחודש עם ילדי בית הספר. קמח מלא, טחינה, אבוקדו, סלמון, קציצת ירקות ועוד יכולים לסייע בחיזוק חיסוני, שמירה על עיכול תקין, מניעת עצירות, התמודדות טובה יותר עם וירוסים ועוד.


סנדוויץ' בריאות


5 טיפים להכנת סנדוויץ' בריאות


לחם מלא/דגנים

לחם מקמח מלא מורכב מסוגי קמחים שונים כגון חיטה מלאה, שיפון וכוסמין. קמחים אלו עשירים במיוחד בסיבים תזונתיים המעודדים גדילת חיידקים טובים במערכת העיכול. חיידקים טובים אילו מגנים עלינו מפני מזהמים ומחזקים את מערכת החיסון.


טחינה במקום חמאה

טחינה, העשויה מטחינה של גרעיני שומשום, מהווה מקור מרוכז לחומצות שומן חיוניות החשובות לתפקוד תקין של מערכת החיסון. בנוסף הטחינה עשירה בסידן וברזל, מינרלים הכרחיים לגדילה והתפתחות הגוף.


חמאת בוטנים במקום שוקולד

חמאת בוטנים המכילה 100% בוטנים בלבד, הינה מקור לחלבון צמחי ולמינרלים כגון מגנזיום ואבץ, החשובים לוויסות ואיזון התגובה החיסונית. לממרח מתוק ניתן להוסיף סילאן, דבש תמרים, עשיר בברזל וסידן.


צמחי מרפא לניקוי רעלם מהגוףצמחי מרפא לניקוי רעלים מהגוף


סלמון במקום פסטרמה

הסלמון עשיר בחומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 החשובות לאיזון התגובה החיסונית הדלקתית בגוף. בנוסף אומגה 3 חשובה להתפתחות תקינה של מערכת העצבים וביכולת הריכוז והקשב.


ירקות בשלל צבעים

המרכיבים הצובעים את הירקות נקראים פיטוכימיקלים, תפקידם בין השאר לעזור למערכת החיסון להתגונן בפני מזהמים כגון וירוסים וחיידקים. בנוסף הירקות עשירים בוויטמין c החשוב לחיזוק מערכת החיסון.