זרעי פשתן - 10 יתרונות בריאותיים

 

זרעי פשתן נמצאים בשימוש כבר אלפי שנים. הם מכילים רכיבים תזונתיים חשובים לשמירה על הבריאות. הם מהווים מקור צמחי טוב מאוד לחומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 ולכן טובים לשמירה על בריאות הלב וכלי הדם, איזון מערכת העצבים, הפחתת כולסטרול ועוד. זרעי פשתן מכילים כמויות גבוהות של סיבים תזונתיים מה שתורם רבות לשיפור העיכול ולטיפול במצבי עצירות. זרעי פשתן מסייעים גם באיזון רמות סוכר בדם וטובים להתמודדות עם סוכרת סוג 2.


זרעי פשתן - יתרונות בריאותיים


צמחי מרפא לעיכול תקיןצמחי מרפא עצירות ועיכול תקין


רוצה שנחזור אליך לייעוץ?

* שדות חובה


כיצד עשוים זרעי פשתן לתרום לבריאותך


• יכולים לסייע מאוד לעצירות

• תורמים למראה עור בריא וחלק

• משפרים פעולות עיכול

• מקור מצוין לאומגה 3

• מסייעים בהפחתת כולסטרול

• מסייעים באיזון רמות סוכר

• תורמים לבריאות הלב וכלי הדם

• מסייעים באיזון מערכת העצבים

• משפרים אנרגיה ומצב רוח

• טובים לתופעות גיל המעבר

 

את זרעי הפשתן חשוב לטחון
זרעי פשתן שלמים אינם מתעכלים בגוף ומופרשים בשלמותם. יש לזה יתרונות בפני עצמם, אולם על מנת ליהנות ממרכיבי הזרעים יש צורך לטחון אותם לפני האכילה. ניתן לטחון כמות ולשמור במקפיא. 1-2 כפות ביום על דייסה, סלטים וכו' מהווים מנה טובה.


המידע בדף זה מבוסס בעיקרו על ערכים תזונתיים במזון על פי USDA


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.



טיפול נטורופתיטיפול טבעי