קישוא - 10 יתרונות בריאותיים

 

הקישוא שייך למשפחת הדלועים וישנם זנים רבים של קישואים. המוכר ביותר אצלנו הוא הירוק. לקישוא פריחה ססגונית והוא קל לגידול בכל גינה ואף בעציצים. בין היתרונות הבריאותיים של הקישוא: תורם לחיזוק חיסוני, הוא עשיר בנוגדי חימצון הטובים להאטת תהליכי הזדקנות, שמירה על מראה עור בריא ועוד. כמו כן הקישוא יכול לסייע לדלקתיות יתר בגוף מאחר והוא מכיל חומרים אנטי דלקתיים.


קישוא - יתרונות בריאותיים

תרומתו הבריאותית של הקישוא

 

• מסייע בחיזוק מע' החיסון

• תורם להאטת תהליכי הזדקנות

• מסייע למראה עור בריא

• מסייע בהורדת כולסטרול

• תורם לטיפול בערמונית מוגדלת

• מסייע בהפחתת לחץ דם גבוה

• תורם לבריאות מערכת הראייה

• מכיל רכיבים אנטי דלקתיים

• שומר על בריאות הלב

• עשיר בויטמינים ומינרלים

 

פרחי הקישוא
ישנם מספר זנים של קישואים שאת הפרחים שלהם ניתן לאכול גם כן. פרחי הקישוא מרהיבים בצבעיהם וכאמור ניתן לגדלם בגינה בקלות רבה.


המידע בדף זה מבוסס בעיקרו על ערכים תזונתיים במזון על פי ה USDA


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.



טיפול נטורופתיטיפול טבעי