קינואה - 10 יתרונות בריאותיים

 

קינואה נחשבת כמזון על בשל ריכוז רכיבים תזונתיים רבים. הקינואה היא לא דגן אלא זרע. השימוש בה ידוע כבר אלפי שנים וישנם בעיקר שלושה סוגים: קינואה לבנה, קינואה שחורה וקינואה אדומה. מבחינה תזונתית הם דומים כולם. מה שהופך את הקינואה למזון על, בעיקר, הוא ריכוז הסיבים והחלבונים הגבוה לצד אינדקס גליקמי נמוך. קינואה יכולה לסייע רבות לאיזון רמות סוכר בדם, הרזיה, שיפור העיכול, עצירות, חיזוק הגוף ועוד.


צמחי מרפא להפחתת חשק למתוק


קינואה - 10 יתרונות בריאותיים

 

• אנטי דלקתית חזקה

• עשירה בסיבים תזונתיים

• תורמת לעיכול משופר

• מסייעת למצבי עצירות

• מצויינת להרזיה בריאה

• מסייעת לאיזון רמות סוכר

• מכילה ריכוז חלבונים גבוה

• טובה לסיוע בשיכוך כאבים

• מסייעת למצבי אנמיה

• טובה לחולי צליאק ולרגישים לגלוטן

 

כוח הישרדות

כוח הישרדות
הקינואה היא צמח חזק ביותר ובעל יכולת הישרדותית גבוהה. מקורה בהרי האנדים שם צומחת אפילו בגבהים של 4000 מטרים מעל פני הים, הקינואה נחשבת לקדושה עבור בני האינקה אשר השתמשו בה למתן מנחה בטקסי פולחן שונים


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.