תה ג'ינג'ר ולימון מחמם - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
בימי החורף הקרים בפרט ולאנשים הסובלים מקור בכלל ובמזרימת דם לקויה, מומלץ לשתות תה ג'ינג'ר מחמם. לג'ינג'ר איכות לא רק מחממת כי אם גם מרגיעה את מערכת העיכול, סופחת גזים, מונעת דלקתיות ונלחמת בזיהומים. תה זה מומלץ במצבי בריאות כגון: עצירות, גזים ונפיחות, כאבי בטן, הליקובקטר פילורי, גסטריטיס, דלקות פרקים, גאוט, קנדידה, דלקות דרכי שתן ועוד.

רכיבים:
2 כפיות שורש ג'ינג'ר טחון
שליש כוס מיץ לימון טרי
4 כוסות מים
חצי כוס עלי נענע קצוצים
חצי כוס דבש

אופן ההכנה:
בקלחת לערבב את הג'ינג'ר, מיץ הלימון, מים ודבש. להביא לידי רתיחה, להסיר מהאש, להוסיף את עלי הנענע, לכסות ולהניח בצד 30 דקות. לסנן את הנוזל ולחממו כשרוצים לשתות.