קינוח תפוחים וצימוקים - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
התפוחים הם מקור נהדר לסיבים תזונתיים, ויטמין C, אשלגן ועוד. הצימוקים גם כן מכילים סיבים תזונתיים והם עשירים בברזל. ביחד הם מומלצים למצבי בריאות רבים כגון: עצירות, עודף משקל, עודף כולסטרול, ניקוי רעלים, גזים ונפיחות, גסטריטיס ועוד.

רכיבים:
1 ק"ג תפוחים
חצי כוס צימוקים
1 מקל קינמון
מים

אופן ההכנה:
לחתוך את התפוחים לפרוסות (12 פרוסות מכל תפוח)
לשים את הצימוקים ואת מקל הקינמון בסיר ולכסות במים.
להניח את התפוחים מעל הצימוקים ולבשל בסיר מכוסה 50 דקות.
להניח בצד לצינון. להעביר לקערת הגשה כאשר התפוחים למטה והצימוקים למעלה.