פלפלים קלויים בתחמיץ עשבי תיבול - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
פלפלים עתירים בויטמיני C ונוגדי חימצון אשר יכולים לסייע בחיזוק חיסוני להתמודדות טובה יותר עם מחלות חורף נפוצות כגון שפעת, התקררות, שיעול וליחה, דלקת גרון ועוד. נוגדי החימצון מסייעים למניעת מחלות לב, איזון לחץ דם ועוד..

רכיבים:
3 פלפלים אדומים דגולים קלויים חתוכים לרצועות דקות‏
‏3 פלפלים ירוקים גדולים קלויים חתוכים לרצועות דקות‏
‏3 כפות חומץ יין אדום‏
‏2 כפיות שום כתוש‏
רבע כפית ריחן מיובש
רבע כפית קורנית מיובשת
רבע כפית רוזמרין מיובש
רבע כפית מיורן מיובש
רבע כפית אורגנו מיובש

אופן ההכנה:
תוספת צבעונית וטעימה. אפשר להכין את הפלפלים יומיים מראש ולשמור במקרר עד לשעת ההגשה. שמים את הפלפלים בקערת זכוכית. מוסיפים את שאר החומרים ומערבבים. משרים למשך 30 דקות ‏לפחות. מגישים בטמפרטורת החדר.