סלט קוסקוס - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
קוסקוס העשוי מחיטה מלאה עשיר בסיבים תזונתיים ובויטמיני B. ויטמינים אלו מסייעים לאיזון מערכת העצבים ובכך טובים להרגעה, הפחתת לחץ ומתח, הפחתת חרדות, הגברת אנרגיה ושיפור מצב רוח.

רכיבים:
3 כוסות קוסקוס מבושל‏
‏2 כוסות עגבניות חתוכות לקוביות‏
כוס נענע קצוצה ‏
חצי כוס בצל מגורר או קצוץ דק מאוד
חצי כוס מלפפון קלוף וחתוך לקוביות קטנות
שני שליש כוס פטרוזיליה קצוצה
‏4 כפות מיץ לימון‏
שן שום כתושה
חצי כפית כמון טחון
חצי כפית כוסברה טחונה
מלח ופלפל

אופן ההכנה:
מומלץ להכין את הקוסקוס עם מרק ירקות צח במקום מים, לתוספת טעם. אפשר להכין את הסלט 8 שעות מראש, במקרר ‏עד לשעת ההגשה. ‏מכינים את הקוסקוס בהתאם להוראות שעל גבי האריזה. מעבירים לקערה גדולה. מוסיפים עגבניה, נענע, בצל, מלפפון, ‏פטרוזיליה, מיץ לימון, שום, כמון וכוסבר. מתבלים במלח ופלפל, ומערבבים בתנועות הקפצה.