כרובית - 10 יתרונות בריאותיים



כרובית שייכת למשפחת המצליבים. ניתן לאכול אותה טרייה או מבושלת. החלק אותו אנו אוכלים הוא למעשה התפרחת של הירק. לכרובית יתרונות בריאותיים רבים והיא מהווה מקור טוב למינרלים כמו סידן, אשלגן ומגנזיום. הכרובית דלת קלוריות ולכן טובה להרזיה, ניקוי רעלים, הפחתת כולסטרול, שמירה על בריאות הלב ועוד.


כרובית - 10 יתרונות בריאותיים


צמחי מרפא לזירוז חילוף חומרים והרזיהצמחי מרפא לזירוז חילוף חומרים והרזיה


כיצד עשויה כרובית לתרום לבריאותך


• טובה להרזיה בריאה

• עשירה בסיבים תזונתיים

• תורמת לחיזוק חיסוני

• מורידה כולסטרול גבוה

• שומרת על בריאות הלב

• אנטי דלקתית

• מסייעת בחיזוק עצמות

• טובה לניקוי רעלים מהגוף

• מכילה רכיבים אנטי סרטניים

• עשירה במינרלים


כרובית, סיבים והרזיה

כרובית עשירה מאוד בסיבים תזונתיים ודלה בקלוריות. שילוב זה הופך אותה למאכל מושלם לתהליך הרזיה בריאה מאחר והיא מספקת רכיבים תזונתיים חשובים לצד כמות קלורית לא גבוהה.


חילוף חומרים והרזיה

לחצו לעוד מידע על צמחי מרפא, חילוף חומרים והרזיה נכונה



המידע בדף זה מבוסס, בין השאר, על ערכים תזונתיים במזון על פי USDA, ספרות ומקורות נוספים.