טיפול וריפוי אימפוטנציה

 

שאלה
אני בן 51 ומזה כשנה אני סובל מאימפוטנציה שמשפיעה עליי בצורה קשה מאוד. זה בא לידי ביטוי בכך שבעצם אין לי כמעט בכלל זיקפה ולא משנה מה אני מנסה לעשות. הנקודה היא שאני מרגיש גם שהחשק שלי ירד בצורה רצינית, המצב רוח שלי ירד והאמת גם תחושת הבטחון העצמי שלי ירדה. למרות שלכאורה אין סיבה לכל אלו כי אני בעל משפחה יציבה והחיים עם אישתי הם טובים למעט לצערי חיי המין. הייתי בבדיקות מקיפות שלא העלו דבר מבחינה גופנית. אני סובל מהשמנה קלה. אישתי מתעקשת שהסיבה היא מתח רב שאני נמצא בו בעבודה כרגע בגלל סכנת סגירה של החברה שם יש לי תפקיד בכיר והסיכוי שאולי אמצא את עצמי מחוסר עבודה בגיל מתקדם היא שמשפיעה עלי? האם זה נכון לדעתך? מה אני יכול לעשות על מנת לשפר, לטפל ואולי לרפא את בעיית האימפוטנציה בלי שאצטרך לקחת ויאגרה או כדורים דומים?

 

תשובה

אימפוטנציה היא הבעיה המינית הכי שכיחה בגילאים מעל 50. בכלל הפרעות המין בגיל הזה כוללת מגוון של בעיות כמו חוסר זיקפה, ירידה בחשק המיני, ירידה ברמות האנרגיה, מצב רוח וכו'. ברוב המכריע של המקרים במידה ובעיה גופנית נשללת הרי שהסיבה העיקרית היא נפשית והיא תוצר של צורת החיים המודרנית עמוסת הלחצים, סטרס, תזונה לקוייה, חוסר פעילות גופנית, חשיפה לרעלנים ועוד. כאשר הגוף שלך נתון בלחץ גבוה ומתמיד מצד אחד וכאשר התזונה שלך לקוייה ולא מספקת את הצרכים האמיתיים של הגוף ומצד שלישי ישנה התנוונות גופנית הרי שזוהי קרקע פוריה להתפרצות של מחלות ובין השאר גם בעיות הקשורות למין כגון אימפוטנציה. כדי להיות מסוגל לקיים יחסי מין אתה צריך להיות רגוע ברמה בסיסית. מאוד יתכן שהמתח שאתה נמצא וחוסר הפעילות הגופנית וכן עודף המשקל שלך הובילו וגרמו לבעייה. הבשורה המשמחת היא שאתה בהחלט יכול לטפל ולרפא אימפוטנציה על ידי שינוי אורח החיים שלך, ניהול הסטרס בצורה יותר נבונה, הגברת האנרגיה וחיזוק החשק.


צמחי מרפא ותזונה הם שילוב מנצח בריפוי בעיות מין ואימפוטנציה

כאמור, כאשר אימפוטנציה היא על רקע של מתח גבוה וחוסר אנרגיה הרי שלצמחי מרפא בשילוב תזונה נכונה ומעט פעילות גופנית יש מענה יעיל לבעיה. צמחי מרפא כגון ג'ינסנג נחקרו רבות ונמצאו יעילים בהגברת החשק המיני ובחיזוק הזיקפה על ידי פעולה ישירה על מערכת העצבים והגברת זרימת דם לאיבר המין (בדומה לויאגרה), הגברת האנרגיה ומצב הרוח, חיזוק הגוף והעלאת החיוניות. היתרון של צמחי מרפא הוא באופן הפעולה המהיר יחסית שלהם. כך שאתה יכול בזמן קצר יחסית לראות שיפור בבעיה. לצד הצמחים גם לתזונה יש חשיבות ותפקיד מרכזי בפתרון בעיית האימפוטנציה. אתה חייב לצרוך מזונות מחזקים, מרגיעים ומזינים. ישנם מזונות ספציפיים אשר מוכרים כמעוררי חשק מיני. אתה צריך להימנע כמה שאפשר מסוגי מזון עתירי שומן וסוכרים, אשר גורמים לעוררות יתר של מערכת העצבים ומגבירים את רמות הסטרס. ישנם מזונות טבעיים רבים אשר מכילים ויטמינים טובים להרגעת מערכת העצבים מחד ולהגברת מצב הרוח והאנרגיה מאידך. שילוב שכזה יגרום לשדרוג רציני בהרגשה שלך וכן בתחושה הגופנית שלך. אתה תקום בבוקר הרבה יותר ערני, תהיה יותר רגוע, הדימוי העצמי שלך יעלה ותוכל להתמודד טוב יותר עם החשש שלך לגבי העבודה, עם המתח בחייך ובסופו של דבר תחזיר לעצמך את היכולת לקיים יחסי מין מלאים ומהנים.


לסיכום, טיפול וריפוי אימפוטנציה כולל

צמחי מרפא: מגבירים זרימת דם לאיבר המין, מגבירים חשק מיני, מעלים מצב רוח ואנרגיה, מחזקים את הגוף, מרגיעים ומפחיתים סטרס
תזונה: מעוררת מינית, מחזקת ומעלה אנרגיה, מגבירה חיוניות, מפחיתה סטרס ומתחים, מחזקת מערכת חיסון, מגבירה זרימת דם כללית