ג'ינסנג - ויאגרה טבעית

 

שאלה
אני כבר כחצי שנה עם בעיות שונות הקשורות לאון הגברי וזה כולל זיקפה חלשה, חוסר חשק למין, עייפות ותחושת דכדוך אם אפשר לקרוא לזה ככה. אני בן 57 ועד שהתחילו הבעיות חיי המין שלי היו בסדר גמור ואפילו מעל הממוצע ממה שהבנתי מחברים שלי. כמובן ניסיתי לקחת ויאגרה שבהחלט עזרה לי בתחום של הזיקפה אבל לאט זה נהפך לקבוע ולפעמים לא עובד ממש כמו שצריך. בקיצור אני מחפש תחליף טבעי לויאגרה ושמעתי מחבר שיש תוסף שנקרא ג'ינסנג ואומרים עליו שהוא עושה עבודה דומה. עשיתי חיפוש ונהייתי יותר מבולבל לגבי השימוש ומה זה בכלל. הגעתי כאן לפורום ואני פונה אליך בשאלה האם את מכירה את הג'ינסנג הזה ואם כן כיצד להשתמש בו והאם יש תופעוות לוואי או סכנות כלשהן לקחת אותו. אני בריא יש לי קצת סוכר וכולסטרול וזהו. אז אני אשמח לקבל את המידע הזה לגבי השימוש והאם גם באמת יש יעילות וזה שווה?

 

תשובה

ג'ינסנג בהחלט בעל תכונות של ויאגרה אבל כמובן הוא טבעי מעבר לזה לצמח אין תופעות לוואי והוא בטוח לשימוש, בכפוף לאזהרות שיש על כל בקבוק של כל יצרן. יחד עם זאת יש להבין כמה דברים לפני שהולכים להוציא הרבה כסף על תוסף שיתכן ולא ממש יעשה את העבודה שאתה מצפה.. למה? בעיקר בגלל הסוג והאיכות של הג'ינסג לו אתה זקוק. ישנם כמה סוגים של הצמח והג'ינסנג הקוריאני הוא החזק והיקר מבין הצמחים הנפוצים לתחום הזה. מעבר לכך יש לבדוק כי איכות המיצוי של הצמח היא טובה והצמח מגיע בריכוז גבוה. אבל לדעתי, אתה מפספס את הנקודה, ותרשה לי לענות לך ישירות על הבעיה ממנה אתה סובל - בהנחה שקיבלת תשובה לגבי הג'ינסנג.


שילוב צמחי מרפא ותזונה יעילים יותר לשיפור זיקפה וחיזוק און גברי

צמחי מרפא לבד, כמו ויאגרה, מספקים תמיכה נקודתית בלבד. לעומת זאת באפשרותך לטפל בבעיה ולהשיב לעצמך הרבה הרבה יותר מאשר זיקפה טובה - אם תטפל בבעיה בצורה מקיפה יותר. הכוונה שלי היא לחפש את שורש הבעיה ואת הגורמים לכך שאין לך חשק, שאתה עייף, שאתה מדוכדך - ואם תפתור את הסיבות לכך אני מבטיחה לך שהזיקפה שלך תחזור להיות כמו בימים הטובים שלך בלי ויאגרה ובלי צמחי מרפא.. טבעי לחלוטין! הדרך הזו - טיפול בשורש הבעיה הוא לא מורכב ומסובך מידי.. עיקר הטיפול הוא תזונתי בעזרת צמחי מרפא והכיוון הוא לחזק את מערכת החיסון, לאזן את מערכת העצבים, להגביר את האנרגיה והכוחות, לשפר את מצב הרוח ולחזק את זרימת הדם לאיבר המין ברמה הנקודתית. אחרי כל אלו תחזור לחיי מין מלאים ומספקים. את התהליך הזה חייבים לעשות בשילוב של תזונה נכונה וצמחי מרפא ובצורה מסויימת גם פעילות גופנית יכולה לסייע. בטיפול הנטורופתי אתה מקבל תכנית מלאה ומקיפה עם ליווי צמוד לכל אורך התהליך.


לסיכום, ג'נסנג הוא תחליף טבעי לויאגרה אבל יש צורך גם ל..

תזונה נכונה: מחזקת חיסונית, משפרת מצב רוח, מגבירה אנרגיה וחיוניות, מחזקת זרימת דם לאיבר המין
צמחי מרפא: מעוררים ומשרים מצב רוח, מחזקים אנרגיה וחשק מיני, מגבירים זרימת דם לאיבר המין, מאזנים מערכת עצבים.