בצל - 10 יתרונות בריאותיים



הבצל הוא מוכר ונפוץ בכל מטבח בעולם ובמיוחד במטבח הישראלי. הוא מכיל רכיבים תזונתיים בריאים במיוחד ויחד עם השום נחשב כאנטיביוטיקה של הטבע. ישנם כמה סוגי בצל בצבעים שונים: לבן, סגול, צהוב וירוק כל צבע של כל סוג בצל תורם את נוגדי החימצון הייחודיים לו. הבצל הצהוב עשיר בלוטאין המסייע בשמירה על ראייה תקינה, הבצל הסגול עשיר באנטוציאנינים - נוגדי חימצון המסייעים בהאטת תהליכי הזדקנות. הבצל הירוק עשיר בכלורופיל אשר מסייע בהפחתת ההשפעה של הרדיקלים החופשיים.
עוד מידע על חיזוק מערכת החיסון


חיזוק מערכת החיסוןתזונה לחיזוק חיסוני


בצל - יתרונות בריאותיים


כיצד בצל עשוי לתרום לבריאותך


• תורם לבריאות הלב

• מסייע באיזון סוכרת סוג 2

• בעל רכיבים אנטי דלקתיים

• בעל רכיבים אנטי ויראליים

• מכיל רכיבים נוגדי סרטן

• טוב לסילוק ליחה מהגוף

• מסייע להורדת כולסטרול

• בעל יכולת חיטוי גבוהה

• מסייע בחיזק חיסוני

• טוב לקטילת תולעי מעיים


בצל ושום
הבצל שייך למשפחת השום וכמו השום גם הוא מכיל גופרית שמקנה לו את יתרונותיו הבריאותיים אולם גם אחראי על הריח החזק והחריף. בבצל יש כמויות מועטות יותר של גופרית מאשר בשום. שילוב הבצל והשום נחשב כתרופה ביתית יעילה ביותר לחיזוק חיסוני ולהתמודדות מול דלקות גרון, או הצטננות חורפית.

חיזוק מערכת החיסוןתזונה לחיזוק חיסוני