בננה - 10 יתרונות בריאותיים

 

בננה היא פרי מוכר ונפוץ ותרומתה לבריאות היא מגוונת. הבננה עשירה במיוחד באשלגן, מינרל חשוב לשמירה על לחץ דם תקין ושמירה על הלב. לבננה אינדקס גליקמי נמוך למרות מתיקותה מה שהופך אותה לממתק טבעי אידאלי בכל גיל.


בננה - יתרונות בריאותיים



כיצד עשויה בננה לתרום לבריאות


• מסייעת לאיזון מע' העצבים

• מסייעת בהרגעה

• טובה להגברת אנרגיה ומרץ

• מסייעת בעצירות

• טובה למצבי אנמיה

• עשויה לשפר תפקודים קוגניטיביים

• תורמת לאיזון לחץ דם גבוה

• בעלת מרכיבים אנטי סרטניים

• שומרת על בריאות הלב

• תורמת לשמירה על בריאות הלב


תסמונת קדם ווסתית
הבננה מכילה רכיבים תזונתיים העשויים לסייע לתסמונת קדם ווסתית על ידי איזון רמות סוכר בדם והפחתת מתח. היא עשירה בוויטמינים מקבוצת B המסייעים לאיזון מערכת העצבים.
המידע בדף זה מבוסס בעיקרו על ערכים תזונתיים במזון על פי ה USDA


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.



טיפול נטורופתיטיפול טבעי