בננה - 10 יתרונות בריאותיים



בננה היא פרי מוכר ונפוץ ותרומתה לבריאות היא מגוונת. הבננה עשירה במיוחד באשלגן, מינרל חשוב לשמירה על לחץ דם תקין ושמירה על הלב. הבננה עשירה בסיבים וויטמינים מקבוצה B - היא מספקת אנרגיה ומשפרת את מצב הרוח. הבננה טובה לבעיות עיכול כגון גסטריטיס, עצירות וכו'. העונה האידאלית לבננה היא בחורף - מומלץ לאכול אותה כשהיא בשלה.


בננה - יתרונות בריאותיים


כיצד עשויה בננה לתרום לבריאות


• מסייעת לאיזון מע' העצבים

• מסייעת בהרגעה

• טובה להגברת אנרגיה ומרץ

•  מסייעת בעצירות

• טובה למצבי אנמיה

• עשויה לשפר תפקודים קוגניטיביים

• תורמת לאיזון לחץ דם גבוה

• מסייעת בחיזוק כללי

• שומרת על בריאות הלב

• תורמת לשמירה על בריאות הלב


תסמונת קדם ווסתית
הבננה מכילה רכיבים תזונתיים העשויים לסייע לתסמונת קדם ווסתית על ידי איזון רמות סוכר בדם והפחתת מתח. היא עשירה בוויטמינים מקבוצת B המסייעים לאיזון מערכת העצבים.

אודות לילך נהרי ND | נטורופתית מוסמכת

מטפלת בקליניקה פרטית מזה כ-20 שנים. מתמחה בטיפול בדרכי עיכול עליונות, תסמונת מטבולית, הורמונלי ועוד. בוגרת בית הספר לרפואה משלימה קמפוס תל אביב בנטורופתיה. הרבליסטית מוסמכת [טיפול בצמחי מרפא] וכן מוסמכת בביופידבק שלב ב' [ניהול והפחתת סטרס]. משך כ-10 שנים מרצה בכירה במכללת רידמן לרפואה משלימה וכן במגמת נטורופתיה בבית הספר לרפואה משלימה במכון וינגייט


לילך נהרי - נטורופתית מוסמכתלילך נהרי נטורופתית מומחית


אולי יעניין אותך גם..



תרומתם של צמחי מרפא למצבי בריאות שונים