איזה צמחי מרפא טובים לגסטריטיס

שאלה
יש לי כנראה דלקת בקיבה שנקראת גסטריטיס. אני נמצאת בהתחלת הטיפול בבעיה בליווי הרופא שלי שרשם לי בנתיים אומפרדקס - עד עכשיו הייתי מכורה לטאמס ודומיו. נתקלתי שלשום בחברה שעובדת בבית טבע והיא מאוד המליצה לי לנסות להשתמש בצמחי מרפא לצרבות בפרט ואולי גם לטיפול בדלקת. הגעתי לאתר שלך ומצאתי קצת חומר על זה אבל הייתי שמחה אם תוכלי לייעץ לי באופן יותר ספציפי איזה צמחי מרפא טובים לגסטריטיס ובמיוחד לצרבות ובחילות שאלו הסימפטומים שמהם אני הכי הרבה סובלת - בעיקר אחרי ארוחות אפילו קטנות. האם צמחי מרפא באמת יכולים לעזור במצב הזה?

 

תשובה

יש כמה צמחי מרפא מוכרים שיכולים להיות טובים לגסטריטיס ולצרבות מהם את סובלת. כמו שציינת זוהי אכן דלקת בקיבה שנוצרת בעיקר על ידי שגשוג יתר של חיידק בשם הליקובקטר פילורי. אבל זה לא סתם קורה.. כי את אותו חיידק יש להרבה מאוד אנשים מבלי שמתפרצת אצלם דלקת בקיבה והם סובלים מצרבות קשות. הסיבה השורשית לבעיה היא באורח חיים ובתזונה לקויה. אנחנו יודעים היום כי לתזונה לקויה, מתח רב, עישון המובילים להחלשות מערכת החיסון ומערכת העיכול - יש תפקיד משמעותי בשגשוג החיידק והתפתחות הדלקת אבל.. גם בריפוייה. אז איך משתלבים צמחי המרפא בתהליך הטיפולי?


טיפול טבעי ממוקד לגסטריטיס
לילך נהרי ND Cl.H, נטורופתית מוסמכת
התקשרו למידע וייעוץ - 1-700-700-329


רוצה שנחזור אליך לייעוץ?

* שדות חובה



צמחי מרפא בעלי יכולת אנטי דלקתית חזקה ומסייעים רבות לריפוי הדלקת בקיבה.

לצמחי מרפא מספר תכונות טבעיות ההופכים אותם, יחד עם תזונה נכונה, לאידאליים לטיפול וריפוי גסטריטיס ואת הצרבות מהן את סובלת. לדוגמא, צמח הנקרא פיליפנדולה - בשמו הבוטני הוא ספיראה - ממנו הפיקו לראשונה את האספירין - בעיקר מאחר ולצמח זה יכולת אנטי דלקתית מצויינת. זהו אחד מצמחי המרפא המרכזיים בהפחתת צרבת - הוא ממש מתנהג כסותר חומצה לכל דבר. ליקוריץ הוא גם צמח מרפא מצויין לצרבות ולגסטריטיס - הוא אנטי דלקתי, והוא מסייע לריפוי דלקות וכיבים, הוא ממריץ ומאזן את מערכת העיכול וכו'. עוד צמחים טובים לגסטריטיס וצרבות הם: חרוב, קמומיל, לבנדר. מומלץ למצוא פורמולה שמכילה כמה מהצמחים האלו כדי לקבל אפשט טיפולי רחב יותר.


לסיכום, ישנם מספר צמחי מרפא טובים לגסטריטיס ולתסמיניה

פיליפנדולה - אנטי דלקתי, מוריד חומציות, מחזק כללי.
ליקוריץ - אנטי דלקתי, משקם ריריות, מחזק עיכול.
לבנדר - מסייע בריפוי רקמות מודלקות.
חרוב - מסייע בריפוי רקמות בקיבה.


טיפול טבעי לגסטריטיסלילך נהרי - טיפול טבעי לדלקת בקיבה