אורז בנוסח האיים - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
האורז החום מכיל סיבים תזונתיים והוא עשיר בויטמיני B. הוא עשויי לסייע במצבי בריאות כגון: עצירות, הרגעת מתח, הפחתת חרדה, איזון מערכת העצבים ועוד..

רכיבים:
3 כוסות מים‏
‏1 וחצי כוסות אורז חום‏
‏2 כפות לימונית טרייה, קצוצה
‏2 כפיות קליפת ליים מגוררת‏
כפית מלח

אופן ההכנה:
אפשר להכין את האורז יומיים מראש ולשמור במקרר. לפני ההגשה מחממים במיקרוגל, בתנור, או על הכיריים. שמים את כל החומרים בסיר בינוני ומביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים מעל להבה נמוכה במשך 50 דקות, או עד ‏שהאורז מבושל, אך לא רך מדי. מקפיצים את גרגירי האורז במזלג ומגישים חם.