ברוקולי - 10 יתרונות בריאותיים

 

ברוקולי הוא אחד הירקות המזינים והבריאים ביותר. ניתן להכינו במגוון צורות וטעמים. הברוקולי שייך למשפחת המצליבים כמו כרוב, חרדל, כרובית ועוד. מה שהופך את הברוקולי לירק בריא במיוחד הוא ריכוז גבוה של נוגדי חימצון, ויטמינים ומינרלים. הוא יכול לסייע להורדת כולסטרול ומסייע לשיפור פעולות עיכול וספיגה. הברוקולי נחשב גם כירק טוב לניקוי רעלים מהגוף ושיקום הכבד. אם אתם עושים דיאטה זהו הירק האידיאלי עבורכם גם בגלל תכולת הקלוריות הנמוכה שבו וגם בגלל היכולת שלו להגביר את קצב שריפת השומנים בגוף.


ברוקולי - יתרונות בריאותיים



• מסייע בהורדת כולסטרול

•  תורם לאיזון סוכרת סוג 2

•  מכיל רכיבים אנטי סרטניים

• עשיר בנוגדי חימצון

• מסייע בניקוי רעלים

• טוב לשיקום הכבד

• מכיל רכיבים אנטי דלקתיים

• מצויין לתהליכי הרזיה

• מסייע לשריפת שומנים בגוף

• תורם לחיזוק עצמות


ויטמין C
הברוקולי מכיל רכיבים תזונתיים רבים ובין השאר הוא מכיל ויטמין C בכמות גבוהה יותר מזו שבתפוז ועם הרבה פחות קלוריות מה שהופך אותו למצוין לכל תהליך הרזיה בריאה.
המידע בדף זה מבוסס בעיקרו על ערכים תזונתיים במזון על פי ה USDA


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.



טיפול נטורופתיטיפול טבעי