שייק בננות - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
משקה טעים ומענג לבוקר או לארוחת ערב קלה. אפשר להוסיף כף שיבולת שועל אינסנט כדי לעבות את השייק ולהפוך אותו ליותר משביע. הבננה היא מקור עשיר למגנזיום ואשלגן. בניגוד למיתוס הרווח - היא אינה גורמת לעצירות - להיפך! ניתן לשלב אותה במתכוני קינוח רבים. בננה מתאימה למצבי בריאות כגון: כאבי מחזור, כאבי ראש, יתר לחץ דם, מחלות לב וכלי דם, עצירות, גזים ונפיחות ועוד.

רכיבים:
3 בננות חתוכות
2 כוסות חלב סויה
1 כוס מיץ תפוחים מלא
1 כוס מים

אופן ההכנה:
להכניס את הבננות החתוכות יחד עם החלב, עם מיץ התפוחים ועם המים
לממחה ולמערבל ולערבל לקבלת משקה.

גיוון:
בעונת התותים, הוסיפו מספר תותים ותקבלו משקה תות בננה נהדר.