קולסלו עם תפוחים ירוקים - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
הכרוב שייך למשפחת המצליבים, משפחת ירוקים הידועה בתכונותיה המרפאות, בעיקר האנטי סרטניות. הכרוב יעיל במצבים של: יתר לחץ דם, גסטריטיס וצרבות, מניעת סרטן ועוד. אכילת תפוחים היא דרך נהדרת לשמור על משקל תקין. הסוכר בהם לא נספג בגלל סיבים מיוחדים הנקראים פקטין. תפוחים מצוינים כנשנוש מתוק לחולי סוכרת ולבעלי עודף משקל.

רכיבים:
‏‏2 כוסות כרוב לבן חתוך לרצועות דקות‏
‏2 כוסות כרוב אדום חתוך לרצועות דקות‏
‏2 תפוחי עץ ירוקים חתוכים לרצועות (עם הקליפה)‏
גזר גדול חתוך לרצועות דקות
כף חרדל עם גרגירים שלמים
‏3 כפות יוגורט 0% שומן‏
כף רכז תפוחים טבעי
כפית דבש
‏2 כפות חומץ תפוחים‏
רבע כפית מלח
רבע כפית פלפל שחור

אופן ההכנה:
הכי נוח לגרר את הירקות ואת התפוחים במעבד המזון.‏
שמים את הירקות ואת התפוחים בקערה. טורפים את היוגורט עם שאר החומרים, ויוצקים על הסלט. מערבבים בתנועות ‏הקפצה. משהים 30-40 דקות, לפחות לפני ההגשה. מגישים מיד, או מאחסנים במקרר. ‏נשמר במקרר עד 24 שעות.‏