פרוסות טופו וסומסום מטוגנות - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
טופו מומלץ במצבי בריאות רבים כגון: גיל מעבר, יתר לחץ דם, מניעת סרטן (בעיקר - שד, רחם, שחלות) , עודף משקל, אקנה, שחלות פוליציסטיות, תסמונת קדם וסתית, כאבי מחזור, מחלות לב וכלי דם, אוסטאופרוזיס ועוד.

רכיבים:
300 גרם טופו קשה (חבילה)
רבע כוס רוטב סויה
שליש כוס פירורי לחם
3 כפות זרעוני סומסום
שמן לטיגון

אופן ההכנה:
פורסים את גוש הטופו לשש-שמונה פרוסות שוות. יוצקים על צלחת שטוחה רוטב סויה וטובלים כל פרוסת טופו ברוטב כך שכל שטח הפנים של פרוסות הטופו ספוג ברוטב. מפזרים בצלחת שטוחה שנייה פירורי לחם וזרעוני סומסום ומערבבים ביניהם. טובלים כל פרוסת טופו בתערובת הפירורים עד שכל שטח הפנים של פרוסות הטופו מצופה בפירורים. מטגנים כל פרוסה משני הצדדים.