עוגיות גרנולה - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
העוגיות הללו מתאימות למי שבחר בתפריט טבעוני. במקרה זה ניתן להמיר את הדבש בסילאן. העוגיות אינן מכילות ביצים ולא קמח חיטה. השילוב של הטחינה עם הדבש או הסילאן נותן לעוגיות טעם נהדר של חלבה. הטחינה עשירה במיוחד במינרלים. הטחינה היא מקור מרוכז עתיר סידן, ברזל וחלבון צמחי. עוגיות אלו מומלצות בעיקר לאנשים עם חולשה וחסרים תזונתיים ובמגוון רחב של מצבי בריאות כגון: עייפות, נשירת שיער, און גברי, אנמיה, דיכאון, נדודי שינה ועוד.

רכיבים:
חצי ספל טחינה גולמית או חמאת שומשום
חצי ספל אגוזים קצוצים
חצי ספל דבש
אחד וחצי ספלי שיבולת שועל
רבע ספל תמרים קצוצים
רבע ספל צימוקים
חצי כפית קינמון
טיפת וניל

אופן ההכנה:
לבחוש היטב את הטחינה והדבש. להוסיף תבלינים ואגוזים, תמרים, צימוקים, שיבולת שועל. בעזרת כף ליצור עוגיות על תבנית משומנת או עם נייר אפיה. לאפות בתנור מחומם מראש בחום בינוני למשך 10 דקות.
לשים לב! העוגיות יכולות להישרף בקלות!