עגבנייה - 10 יתרונות בריאותיים

 

עגבנייה היא אחת מהמזונות המוכרים ביותר, מבחינה בוטנית היא למעשה פרי, אולם משייכים אותה למחלקת הירקות. העגבנייה מכילה נוגדי חימצון חשובים ובראשם ליקופן המקנה לה את צבעה האדום. עגבנייה טובה להרזיה, שיפור עיכול והקלה על עצירות, חיזוק חיסוני, מסייעת לניקוי רעלים ועוד.


עגבנייה - יתרונות בריאותיים


צמחי מרפא לעיכול תקיןצמחי מרפא עצירות ועיכול תקין



• טובה למניעת סרטן הפרוסטטה

• מחזקת חיסונית

• שומרת על הלב וכלי הדם

• מסייעת בהפחתת כולסטרול

• מאיטה תהליכי הזדקנות

• טובה להרזיה בריאה

• מכילה נוגדי חימצון חזקים

• מסייעת להפחית לחץ דם גבוה

• מכילה רכיבים אנטי סרטניים

• עשירה בוויטמינים ומינרלים


ליקופן
זהו נוגד חימצון רב עוצמה המסייע במניעת סרטן הערמונית. הלייקופן אינו נהרס בבישול והוא מסיס בשומן, צריכת עגבנייה עם שמן תגביר את ספיגתו בגוף.


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.