סלט תרד תורכי‏ - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
‏‏‏התרד עשיר בברזל וסידן ובכלורופיל הנחשב ברפואה העממית כמטהר דם.‏ הוא מוכר כטוב למצבים כגון: הפחתת סיכון לסרטן העור, שיפור תפקודי מוח , מסייע בחיזוק העצמות, עוזר לאזן יתר לחץ דם, טוב למצבי עצירות, עשיר באבץ וחומצה פולית..

רכיבים:
500 גרם תרד טרי, שטוף, גבעולים קטומים
‏2 עגבניות טריות, חתוכות
‏6 בצל ירוק חתוכים‏
‏5 כפות יוגורט‏
‏2 כפות שמן זית‏
‏2 שיני שום כתושות‏
חצי כפית טימין מיובש
מלח ופלפל

אופן ההכנה:
לייבש את התרד ולקרוע אותו לחתיכות גדולות. ‏לשלב עם העגבניות והבצל בקערה.‏ לערבב את היוגורט, שמן זית, שום וטימין, להוסיף מלח ופלפל. ‏לאחד את היוגורט עם הירקות ולתקן תיבול.