סלט קוסקוס ים תיכוני - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
קוסקוס מחיטה מלאה עשיר בסיבים תזונתיים ובויטמינים מקבוצת ויטמיני ‏B‏ החשובים‏ לפעילות תקינה של מערכת העצבים.‏ הרגעה, הפחתת מתח וחרדות, שיפור מצב הרוח ועוד..

רכיבים:
כוס וחצי מים רותחים
שני שליש כוס קוסקוס מקמח חיטה מלא
‏1 כפית שמן זית‏
עגבניה אחת קצוצה
כף עלי בזיליקום קצוצים
שן שום כתושה
כפית צלפים
‏2 כפיות שביבי שקדים‏
מלח ופלפל לפי הטעם

אופן ההכנה:
לשפוך את המים הרותחים על הקוסקוס בקערה, לכסות ולהניח ל 10 דקות. לערבב את הקוסקוס עם ‏מזלג, להוסיף את שמן הזית ואת שאר המרכיבים ולהגיש בטמפרטורת החדר.