סלט חסה עם אבוקדו וקרוטונים מקמח מלא - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
האבוקדו מגיע בזנים שונים אולם כולם טובים ובריאים ויכולים לסייע במצבים כגון: הפחתת כולסטרול גבוה בדם, הגנה על כלי הדם, הפחתת סיכון למחלות לב , שיקום הכבד, חיזוק מערכת החיסון ועוד. האבוקדו עשיר באשלגן, ויטמין E, וויטמין A.

רכיבים:
14 עלי חסה גדולים
חצי אבוקדו גדול חתוך לקוביות
2 פרוסות לחם מקמח מלא (רצוי לחם תוצרת בית)
שן שום קלופה
מעט שמן זית
מיץ של חצי תפוז קטן
10 עגבניות שרי חתוכות לרבעים

אופן ההכנה:
לשטוף את עלי החסה ולקרוע אותם בידיים. לקלות את הלחם בטוסטר אובן עד שיהיה יבש מאוד (כמו להכנת פירורי לחם) להוציא את פרוסות הלחם ולשפשף אותן בשן השום כאשר הן עדיין חמות לחתוך את הפרוסות לקוביות. לערבב את עלי החסה, האבוקדו, הקרוטונים והעגבניות, לצקת מעל את מיץ התפוז והשמן. לערבב שוב.


מתכון מספר הבישול הטבעי מאת הילית חמו מאיר בהוצאת שרה חמו, הבית הטבעי,
מחברת הספר "שביל הזהב לריפוי טבעי" | לרכישת הספרים לחצו כאן