משקה אגסים צונן - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
אגסים הם מקור נהדר לסיבים תזונתיים, ויטמין C, אשלגן ועוד. הם מומלצים למצבי בריאות רבים כגון: עצירות, עודף משקל, עודף כולסטרול, ניקוי רעלים, סוכרת סוג 2 ועוד.

רכיבים:
8 אגסים קלופים ומגולענים
2 כוסות מים
רבע כפית מלח
4 כפות סירופ לתת או דבש
חצי כפית ג'ינג'ר טרי קצוץ או חצי כפית אבקת ג'ינג'ר
עלי נענע לקישוט

אופן ההכנה:
לקצוץ את האגסים ולבשל אותם במים עם המלח. להוסיף את סירופ האורז או הדבש והג'ינג'ר, לבשל 3 דקות נוספות, להסיר מהאש ולהניח לצינון. לערבל את האגסים המבושלים במעבד מזון או בממחה כדי לקבל מרקם מחיתי. לצנן ולהגיש עם עלי נענע לקישוט וכן תות שדה.