מרק תאילנדי - מתכון בריא

יתרונות בריאותיים:
זנגביל מסייע לחיזוק חיסוני ולהתמודדות יעילה יותר עם מצבים כגון שיעול, נזלות, דלקות גרון ועוד. הלימונים עשירים בויטמין C שגם הוא עוזר מאוד למניעה וטיפול במחלות חורף כגון שפעת, התקררות, הצטננות ועוד

רכיבים:
2 כפות שמן קנולה‏
שורש זנגביל שלם
חבילת טופו חתוכה לקוביות
‏2 כפות כוסברה קצוצה‏
בצל ירוק
‏2 לימונים סחוטים + לגרד כמות של כפית מהקליפה
לימונית
‏1 קופסאת חלב קוקוס‏
חבילת פטריות
מלח ופלפל
אבקת צ'ילי

אופן ההכנה:
לחתוך את כל הירקות: פטריות, בצל ירוק וזנגביל ולטגן בשמן קנולה בסיר מרק. להוסיף את קוביות ‏הטופו. להוסיף ליטר וחצי מים, להביא לרתיחה, להוסיף כוסברה, לימון, אבקת צ'ילי לפי הטעם, להנמיך ‏את האש, להוסיף את חלב הקוקוס, לחמם על אש נמוכה כחצי שעה. לתקן תיבול לפני הגשה ולהוסיף ‏פלפל ומלח.