ממרח טחינה - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
 הטחינה היא ממרח עתיר סידן, ברזל וחלבון צמחי. ממרח זה מומלץ בעיקר לאנשים עם חולשה וחסרים תזונתיים. טחינה ושקדיה מומלצים במגוון רחב של מצבי בריאות כגון: עייפות, נשירת שיער, און גברי, אנמיה, דיכאון, נדודי שינה ועוד.

רכיבים:
4-5 כפות טחינה גולמית טבעית איכותית
3-4 שיני שום כתושות היטב
מים קרים מאוד לפי הצורך
לימון לפי הטעם
חופן פטרוזיליה קצוצה- אם רוצים טחינה ירוקה


אופן ההכנה:
לערבב את הטחינה ושיני השום. בהדרגה להוסיף לימון, פטרוזיליה ומים עד לקבלת מרקם אחיד. לטעמו של כל אחד כמה סמיך או דליל או כמה חמוץ או חריף על ידי הוספת הורדה של השום והלימון.