מומחית לכולסטרול גבוה - לילך נהרי CI.H ND

 

ניסיון טיפולי בכולסטרול גבוה

טיפול טבעי לאיזון רמות כולסטרול זה אחד התחומים בו אני מתמחה מזה כ-15 שנים. טיפלתי בהצלחה במקרים רבים של כולסטרול גבוה. רבים מהמטופלים שלי הצליחו להיפטר מהכולסטרול הגבוה ולהבריא, לשפר את איכות חייהם ובנוסף לשפר את בריאותם הכללית.

הטיפול כולל התמקדות בסיבות לבעיה ובתסמינים גם יחד - שילוב המניב הצלחות משמעותיות. זו גם הדרך להחלים בצורה יסודית ולשמור על הבריאות לטווח ארוך.
קביעת תור ומידע נוסף

לילך נהרי ND נטורופתית מוסמכת
1-700-700-329


הטיפול הטבעי בכולסטרול גבוה

רוצה שנחזור אליך לייעוץ?

* שדות חובה


אפשר לפתור את בעיית הכולסטרול הגבוה!

כולסטרול גבוה הינו גורם סיכון למחלות לב וכלי דם. הכולסטרול המחומצן שוקע בדפנות כלי הדם ולוקח חלק משמעותי בתהליך הנקרא "טרשת עורקים", תהליך שגורם להזדקנות מוקדמת של כלי הדם ולחסימה של כלי הדם. כתוצאה מכך כל איברי הגוף יכולים להפגע, ובעיקר הלב והמוח. כולסטרול הינה מולקולה חיונית ואבן בניין למרכיבים רבים בגוף. כולסטרול גבוה בדם מתרחש כשהכבד מייצר עודף כולסטרול. הדם נהפך צמיגי ועשיר בשומנים, יותר מולקולות שומן מתחמצנות ושוקעות בדפנות כלי הדם. מצב זה מתרחש ללא סימפטומים וניתן לאבחן כולסטרול גבוה בבדיקות דם בלבד.

מאחר והסיבות המרכזיות לכולסטרול גבוה הם אורח חיים, בעיקר תזונה לקויה, ניתן בקלות ובפשטות לשנות את המצב, לאזן את רמות הכולסטרול הגבוה בדם, לאזן את תפקוד הכבד, לשפר את יכולת פינוי הכולסטרול העודף מהגוף, ולמנוע התקדמות של התהליך הטרשתי.




מקבץ סיפורי ריפוי מכולסטרול גבוה

כולסטרול גבוה, טריגליצרידים גבוהים
כולסטרול גבוה, עודף משקל, עייפות וכאבי ראש
כולסטרול גבוה, עצירות ואקנה