תחומי מומחיות עיקריים

 

שמי לילך נהרי, אני מטפלת מוסמכת בנטורופתיה, צמחי מרפא וביופידבק. בעלת ניסיון טיפולי קליני של 20 שנים. שיטת העבודה והאני מאמין שלי הם שטיפול מוצלח צריך לכלול אבחנה מדוייקת והתייחסות לסיבות היסודיות אשר גרמו לבעיה ולתסמינים גם יחד. מעבר לאבחנה הנטורופתית, ותכנית ההחלמה, אנו משקיעים מאמצים רבים גם ביישום השוטף של ההנחיות הטיפוליות כך שיתאימו לאורח החיים שלך מתוך הבנה כי לתזונה, בעיקר, יש גם תפקידים אחרים והיא חשובה ברמה חברתית, מסורתית, רגשית ועוד.


לכל אורך הטיפול אנו דואגים לסיוע שוטף בכל אתגר יום-יומי כגון לוחות זמנים צפופים, הרגלי חיים, עבודה וכן אירועים מחוץ לשיגרה כגון נסיעות לחו"ל, טיולים, מסעדות וכו'. הטיפול משלב כמה תחומים כגון תזונה שיקומית, צמחי מרפא, הפחתת סטרס ועוד - על מנת לספק מענה מקיף ומהיר ככל האפשר לפתרון הבעיה ולדאוג לשמירה על הבריאות ואיכות החיים לטווח ארוך.


הטיפול כולל התמקדות בסיבות לבעיה ובתסמינים גם יחד - שילוב המניב הצלחות משמעותיות. זו גם הדרך להחלים בצורה יסודית ולשמור על הבריאות לטווח ארוך.
קביעת תור ומידע נוסף

לילך נהרי ND נטורופתית מוסמכת
1-700-700-329


מערכת עיכול עליונה


גסטריטיס - דלקת בקיבה

גסטריטיס זו דלקת בקיבה העלולה להיווצר מסיבות רבות, בעיקר בגלל שגשוג של חיידק בשם הליקובקטר פילורי, עקב תזונה לקויה, מתח, חולשה של מערכת העיכול והחיסון, חומצות קיבה לא מאוזנות ועוד. מצבים אלו גורמים לגירוי יתר של ריריות הקיבה ובהמשך עלולים להוביל לדלקת כרונית - גסטריטיס אשר יכולה להתבטא בסימפטומים רבים כמו צרבות, בחילות, דקירות בחזה, הקאות ועוד.


חיידק הליקובקטר פילורי

חיידק ההליקובקטר פילורי מצוי אצל רבים מאיתנו בקיבה. רובנו לא מרגישים בקיומו עד לרגע בו הוא משגשג על דופן רירית הקיבה ועלול בכך לגרום לדלקת בקיבה - גסטריטיס, אשר נלווים אליה סימפטומים שונים כגון צרבות, בחילות, תחושת הקאה, תחושה של אוכל תקוע בגרון, גזים, נפיחות ועוד. בשלבים מתקדמים עלול להתפתח כיב קיבה - אולקוס.


אזופגיטיס - דלקת בוושט

אזופגיטיס הינה דלקת בוושט אשר לרוב נגרמת עקב מצב הנקרא ריפלוקס - החזר וושטי. אחד הסימפטומים המרכזיים בבעיית הריפלוקס הם הצרבות. ישנם גורמים נוספים אשר עשויים לגרום לאזופגיטיס אולם הם פחות שכיחים וניתן למנות זיהומים כגון קנדידה, חולשה חיסונית ועוד


אולקוס - כיב קיבה

אולקוס, או כיב קיבה, הוא מצב מתקדם של דלקת קיבה שגרמה לפגיעה בריריות הקיבה עד שנוצר פצע. מצב זה נוצר כשיש עודף חומציות בקיבה ומיצי הקיבה מעכלים את ריריות הקיבה. חוסר האיזון בהפרשת חומצות הקיבה וחוסר היכולת של ריריות הקיבה להגן על עצמן נובעות מחולשה גדולה של מערכת העיכול.


בקע סרעפתי

בקע סרעפי הינו חולשה של חלק משריר הסרעפת, מצב זה עלול לקדם חזרה של תכולת מזון מהקיבה לוושט (ריפלוקס) אשר גורם צרבות ותחושת בעירה, כאבים באזור החזה, בחילות ועוד. כל אלו הם מצבים הקשורים אחד לשני ונובעים מחולשה של מערכת העיכול אשר יכולה לנבוע מתזונה לקויה, סטרס ועוד.


צרבת וצרבות כרוניות

צרבת היא סימפטום לבעיה אחרת במערכת העיכול, בד"כ דלקת בקיבה - גסטריטיס וכתוצאה משגשוג יתר של הליקובקטר פילורי, במקרים רבים. צרבת מקושרת גם לחולשה של שריר הוושט. כל אלו הם מצבים הקשורים אחד לשני ונובעים מחולשה של מערכת העיכול וחולשה חיסונית.


תסמונת מטבולית


כולסטרול גבוה

כולסטרול גבוה הינו גורם סיכון למחלות לב וכלי דם. הכולסטרול המחומצן שוקע בדפנות כלי הדם ולוקח חלק משמעותי בתהליך הנקרא "טרשת עורקים", תהליך שגורם להזדקנות מוקדמת של כלי הדם ולחסימה של כלי הדם. כתוצאה מכך כל איברי הגוף יכולים להיפגע, ובעיקר הלב והמוח. כולסטרול הינה מולקולה חיונית ואבן בניין למרכיבים רבים בגוף.


גאוט - חומצה אורית גבוהה

מאחר והסיבות המרכזיות לגאוט הם אורח חיים, בעיקר תזונה לקויה, ניתן בקלות ובפשטות לשנות את המצב, לאזן את רמות החומצה האורית בדם, לרפא את הדלקת, לפנות את עודפי החומצה האורית מהמפרקים, לשפר את יכולת פינוי הפסולת מהגוף ולמנוע התקפים חוזרים של דלקות הפרקים


סוכרת סוג 2

מאחר והסיבות המרכזיות לסוכרת סוג 2 הם אורח חיים, בעיקר תזונה לקויה, ניתן בקלות ובפשטות לשנות את המצב, לאזן את רמות הסוכר הגבוה בדם על ידי איזון התנודות החדות של רמות הסוכר בדם ועלייה של הרגישות של התאים לאינסולין.


אודות לילך נהרי ND | נטורופתית מוסמכת

מטפלת בקליניקה פרטית מזה כ-20 שנים. מתמחה בטיפול בדרכי עיכול עליונות, תסמונת מטבולית, הורמונלי ועוד. בוגרת בית הספר לרפואה משלימה קמפוס תל אביב בנטורופתיה. הרבליסטית מוסמכת [טיפול בצמחי מרפא] וכן מוסמכת בביופידבק שלב ב' [ניהול והפחתת סטרס]. משך כ-10 שנים מרצה בכירה במכללת רידמן לרפואה משלימה וכן במגמת נטורופתיה בבית הספר לרפואה משלימה במכון וינגייט


לילך נהרי - נטורופתית מוסמכתלילך נהרי נטורופתית מומחית


אולי יעניין אותך גם..