מאפינס טופו וחרובים - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
הטופו משדרגים מאפינס זה לקינוח בריאות של ממש! הטופו הוא מקור נהדר לחלבון ולפיטואסטרוגנים, אותם מרכיבים אנטי סרטניים רבי עצמה. בשילוב עם אבקת החרובים לקינוח יתרונות בריאותיים רבים כגון: מחלות לב וכלי דם, כולסטרול גבוה, סוכרת סוג 2 , עצירות ומניעת סרטן ועוד.

רכיבים: ל 16 מאפינס

לתערובת הטופו:
225 גרם גוש טופו חתוך לקוביות
1 כף תמצית וניל
1 כוס דבש
שני שליש כוס אבקת חרובים
חצי כוס שמן קנולה
שלושת רבעי כוס מים

לתערובת הקמח:
כוס ושלושת רבעי קמח מלא
שלושת רבעי כפית סודה לשתייה
1 כפית אבקת אפייה
חצי כוס אגוזי מלך קצוצים

לקישוט:
אגוזי מלך קצוצים

אופן ההכנה:
מחממים את התנור לחום בינוני גבוה (180 מעלות). משמנים ומקמחים את שקעי תבנית המאפינס. מעבדים את כל מרכיבי תערובת הטופו במעבד מזון עד שנוצרת עיסה חלקה. בקערה נפרדת מערבבים את כל מרכיבי תערובת הקמח, פרט לאגוזים. מאחדים את שתי התערובות ומערבבים עד שנוצרת תערובת אחידה. מוסיפים את האגוזים ומערבבים, כך שהם מתפזרים בעיסה. יוצקים לשקעי התבנית, מקשטים באגוזים ואופים 15-20 דקות או עד שהקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא לח. מצננים ומגישים.


>