כמוסות לכוח גברא

 

שאלה
אני מתקרב לגיל 60 ולאט לאט אני מתחיל להרגיש ירידה די רצינית בכוח הגברא שלי. בגלל הגיל אני מצליח להסוות את העניין פה ושם אבל בת הזוג שלי מתחילה לחשוד ולהרים גבה. לא שיש לי בעיה לספר לה שמשהו לא תקין איתי אבל אני מעדיף לנסות לפתור את זה בדרך טבעית ומהירה ועדיף אם אפשרי לקחת משהו בכמוסות לכוח גברא כדי שאוכל להצניע אותם יותר בקלות. בכל מקרה מקווה לתשובה במהרה ומקווה לסיוע מוצלח.

 

תשובה

כמוסות לכוח גברא זה מושג רחב.. ישנם הרבה סוגים של כמוסות: כאלו כימיות כמו ויאגרה, סילאס, לויטרה ועוד.. כמו כן יש כמוסות לחיזוק כוח הגברא מצמחי מרפא. אפשר גם להשיג את צמחי המרפא בנוזל. אבל אני חושבת שכדאי שתתמקד קצת על פתרון יותר יסודי לבעיה. אתה בהחלט יכול לעשות שימוש לעיתים עם כדורים שיעזרו לך, אבל הדבר הטוב יותר עבורך הוא לפתור את הבעיה מהשורש, לחזק את כוח הגברא שלך אחת ולתמיד ולשמור על המצב הזה לעוד שנים רבות.. איך עושים את זה?


צמחי מרפא ותזונה יכולים לסייע מאוד בחיזוק כוח גברא

כאמור אתה יכול להשיג כמוסות לחיזוק ושיפור כוח גברא כמעט בכל מקום. מה שאני ממליצה לך לעשות הוא לגשת לנטורופת/ית שתבדוק את הרקע הכללי שלך ומאיפה נובעת הבעיה ואז תכוון אותך לתזונה בונה ומחזקת וכן לצמחי מרפא ספציפיים עבורך. צמחי המרפא מצויינים לחיזוק און גברי, הם משפרים זרימת דם לאיבר המין, מרגיעים, משפרים חשק מיני, מחזקים את הגוף, מעלים אנרגיה ומצב רוח ועוד. כמו הצמחים, גם התזונה עושה דברים דומים לטובת שיפור כוח הגברא: מחזקת חיסונית וכללית, משפרת מצב רוח ואנרגיה, מזרימה דם לאיבר המין, משפרת חשק מיני ועוד.


צמחי מרפא ותוזנה נכונה הם שילוב מנצח לשיפור כוח גברא

מעבר לשינויים המהירים אותם תרגיש אתה תרוויח גם לטווח הארוך ובצורה משמעותית. תזונה נכונה טובה לא רק לאון גברי אלא היא תתרום לבריאות כללית שלך, תוריד כולסטרול, תאזן סוכר בדם, וכו'. לתזונה יש השפעה מכרעת על הבריאות הכללית שלנו. בשילוב עם הצמחים הגוף שלך יתחזק ויהיה מסוגל לעמוד טוב יותר במצבי מתח וסטרס. הכי חשוב הוא שמצב הרוח שלך ישתפר מאוד ורמת האנרגיה שלך תעלה כך שהחשק יגבר באופן טבעי גם הוא.


לסיכום, חיזוק כוח גברא עם כמוסות כולל

צמחי מרפא: מחזקים חשק מיני, מזרימים דם לאיבר המין, מרגיעים, מעלים אנרגיה ומשפרים מצב רוח, משפרים את יכולת הגוף לעמוד בלחצים ומתחים.
תזונה נכונה: מחזקת את מערכת החיסון, משפרת חשק מיני, מגבירה אנרגיה ומצב רוח, מעוררת מינית, מחזקת גופנית כללית.