דג סלמון מבושל - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
סלמון הגדל פרא, במי הים הצפוני העמוקים, מכיל כמות גבוה של חומצת שומן מסוג אומגה 3. חומצת שומן זו חשובה והכרחית והיא עוזרת בייצור הורמונים אנטי דלקתיים ומדללי דם. יכולות אלו מסייעות להגנה על הבריאות ולמניעת מחלות כגון: טרשת נפוצה, מחלות לב וכלי דם, סוכרת סוג 2, לחץ דם גבוה. אומגה 3 חשובה גם לאיזון מערכת העצבים, שיפור מצב הרוח, הרגעה והפחתת מתח ועוד.

רכיבים:
דג סלמון קפוא
2 כפות שמן זית
מעט מיץ לימון
מלח פלפל לפי הטעם

אופן ההכנה:
להפשיר במים עם מלח ולימון.
להרתיח מים במחבת גבוהה או סיר.
להוסיף מעט שמן זית ולימון עם הקליפה.
להכניס את הדג כשהמים רותחים למשך 5-7 דקות.
לסגור את האש ולהמתין כמה דקות.