בטטה - 10 יתרונות בריאותיים



בטטה נחשבת לאחד המזונות הבריאים ביותר. האגודה האמריקאית לתזונה דירגה את הבטטה במקום הראשון כירק הכי בריא! הבטטה מהווה מקור מצוין לויטמיני A ו B והיא מכילה כמות גבוהה של סיבים תזונתיים מה שהופך אותה לטובה במיוחד לטיפול בבעיות מעיים, עצירות, גסטריטיס והסדרה כללית של עיכול. הבטטה עוזרת מאוד לשמירה על עור פנים בריא ובהאטת תהליכי הזדקנות בגלל ריכוז נוגדי החימצון וויטמיני A הרבים אותם היא מכילה. כמו כן הבטטה ידועה ביכולתה לאזן רמות כולסטרול לחזק את העצמות ואת מערכת החיסון.


בטטה - יתרונות בריאותיים


כיצד עשויה בטטה לתרום לבריאותך


• תורמת למראה עור פנים בריא

• מסייעת בחיזוק הראייה

• מרגיעה ומורידה לחץ וסטרס

• טובה להפחתת תסמיני גיל מעבר

• מסייעת לחיזוק עצמות

• מורידה סיכון למחלות לב

• מסייעת לאיזון כולסטרול

• מסייעת לאיזון לחץ דם גבוה

• תורמת להאטת תהליכי הזדקנות

• תורמת לחיזוק חיסוני


הפחתת סטרס
הבטטה מהווה מקור טוב במיוחד לויטמיני B הידועים ביכולתם הטבעית לחזק ולאזן את מערכת העצבים ובכך לסייע מאוד בהרגעה, הורדת מתח ושיפור מצב רוח.


טיפול נטורופתיטיפול טבעי



המידע בדף זה מבוסס, בין השאר, על ערכים תזונתיים במזון על פי USDA, ספרות ומקורות נוספים.