איטריות סיניות - מתכון בריא

 

יתרונות בריאותיים:
מתכון זה מכיל מזונות הטובים לחיזוק מערכת החיסון, הוא מתאים לתזונה לסוכרת מסוג 2, ולמצבים כגון: עצירות, שיפור אנרגיה ועוד..

רכיבים:
200 גרם איטריות אורז‏
‏4 כפות שמן קנולה‏
‏3-4 שיני שום‏
כפית זנגביל טרי מגורר
בצל פרוס
‏2 גזרים פרוסים דק‏
‏10 פטריות חתוכות לפרוסות‏
‏2 כוסות נבטים עבים‏
שליש כוס רוטב סויה
‏2 כפות סוכר חום‏
חופן פיסטוק חלבי

אופן ההכנה:
להשרות את האיטריות במים חמים לפי ההוראות על האריזה. במחבט עמוק או בווק לחמם את הזנגביל עד שיפיץ ריח, להוסיף את השמן ולאדות את שאר הירקות. להוסיף את הנבטים, ‏רוטב הסויה, הסוכר. לאדות 2-3 דקות. להוסיף את האטריות, הפיסטוק חלבי הקצוץ ולהגיש.