עור פנים חלק ובריא בדרך טבעית

 

גורמים רבים משפיעים על מראה עור הפנים שלנו. שמירה על ניקיון העור מבחוץ וכן שמירה על תזונה מאוזנת ונכונה יכולים לתרום לבריאות עור הפנים בצורה משמעותית. כיום ידוע כי בריאות עור הפנים היא תוצר ישיר של תזונה נכונה אשר מסייעת בהפחתת רעלנות, מתח וזיהומים שונים.


עור פנים חלק ובריא בדרך טבעית


צמחי מרפא לניקוי רעלם מהגוףצמחי מרפא לניקוי רעלים מהגוף


רוצה שנחזור אליך לייעוץ?

* שדות חובה


כיצד תזונה נכונה יכולה לסייע במראה עור בריא יותר


נוזלים

עור בריא זקוק למאזן נוזלים תקין בגוף. יש לדאוג לצריכה מספקת של מים. רצוי בעיקר בשתייה ישירה, מומלץ באכילה של ירקות או פירות עשירים במים.

מקורות במזון
שתיית מים ישירה, פירות וירקות עשירים במים.


שומן בריא

שומן בריא המגיע ממקור צמחי מסייע בספיגת ויטמינים ומינרלים טובה יותר, מסייע בהורדת רמות דלקתיות בגוף ותורם לשמירה על תקינות תאי העור.

מקורות במזון
שקדים, טחינה, שומשום, אבוקד, אגוזי מלך, שמן זית, זרעים.


בטא קרוטן

מקור לייצור ויטמין A החיוני לשמירה ושיקום תאי העור. מזונות צמחיים רבים מהווים מקור טוב לויטמין A. מומלץ לצרוך עם שומן בריא לספיגה משופרת.

מקורות במזון
כרוב קייל, פירות ירוקים וכתומים, גזר, בטטה, דלעת, שום, גי'נג'ר.


ויטמין E

נוגד חימצון חזק המסייע בהפחתת הנזק הנגרם לתאים. ויטמין E מסייע בשמירה על עור פנים חלק ובריא על ידי הפחתת רדיקלים חופשיים.

מקורות במזון
זרעי חמנייה, עלים ירוקים, ברוקולי , חסה, תרד, נבט חיטה, אבוקדו.


ויטמין C

נוגד חימצון חזק המסייע בהפחתת תגובות אלרגיות של העור וכן מסייע בחיזוק מערכת החיסון ומניעת זיהומים שונים על גבי העור.

מקורות במזון
גוייאבה, פלפל אדום, תות שדה, פירות הדר, שום ובצל.


אבץ

מינרל המשמש כמסייע לתהליכי שיקום וחידוש העור. לאבץ יש פעילות מחטאת ואנטי זיהומית. כמו כן הוא תורם לחיזוק מערכת החיסון.

מקורות במזון
זרעי דלעת, משמש, אגוזים, שקדים, זרעים אחרים שונים.


המידע בדף זה מבוסס בעיקרו על ערכים תזונתיים במזון על פי ה USDA


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.



טיפול נטורופתיטיפול טבעי