נוגדי חימצון חזקים

 

נוגדי חימצון או אנטיאוקסידנטים, אלו חומרים המסוגלים לעצור בגוף תגובות שרשרת הנוצרות על ידי רדיקלים חופשיים ועלולות לפגוע בשלמות התאים. נוגדי החימצון עושים זאת על ידי ניטרול של רדיקל חופשי הנמצא באמצע השרשרת. תרומתם של נוגדי החימצון לבריאות היא גבוהה. ישנם כמה סוגים של נוגדי חימצון בעלי יכולות שונות במעט אחד מהשני. רובם נמצאים בפיגמנט הצבע של הירקות והפירות ומכאן גם ההמלצה לצרוך את כל המזונות בשלל הצבעים שלהם. להלן כמה מזונות המכילים ריכוז גבוה של נוגדי חימצון היכולים לסייע לך לשמור על בריאותך.


נוגדי חימצון חזקים



מזונות עשירים בנוגדי חימצון


• כרובית

• זרעי פשתן

• רימון

• כורכום

• פירות יער

• ברוקולי

• תה ירוק

• עגבנייה

• כרוב קייל

• ענבים


המידע בדף זה מבוסס בעיקרו על ערכים תזונתיים במזון על פי ה USDA


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.


ניסיון טיפולי רב שנים לרשותך בליווי אישי