מים - תרומה בריאותית

 

מים הם מקור חיים מרכזי וחשוב ותרומתם מכרעת לתהליכים רבים בגופנו. חלק המים בגופנו דומה לזה שעל כדור הארץ. סביב שתיית המים התפתחתו תאוריות רבות וגם מיתוסים שונים שאחד מהם נפוץ ביותר עד היום והוא כי עלינו לשתות 8 כוסות מים ביום או כ-2 ליטרים. זוהי המלצה שחולקים עליה כמה אנשי מקצוע בטענה כי הכוונה היתה כי גופנו, ביום ממוצע וללא פעילות גופנית, זקוק בסה"כ ל כ-2 ליטרים של מים כולל מהמזון. מדוע זה חשוב? מאחר ומזונות רבים מכילים כמויות מים גבוהות מאוד ולכן מי שצורך כמות גבוהה של ירקות ופירות במהלך היום לא בטוח שהוא זקוק לעוד 2 ליטרים של מים מעבר לכך. למרות זאת חשוב להבין כי כל אחד לגופו של עניין וצריכת מים היא יחסית גם לרמת הפעילות הגופנית שאדם מבצע. פרופ' אהוד גרוסמן, מנהל מחלקה פנימית והיחידה ליתר לחץ דם במרכז הרפואי שיבא, אף מזהיר כי שתייה של למעלה מ-2 ליטרים של מים ביום עלולה להיות מסוכנת!


צמחי מרפא לזירוז חילוף חומרים והרזיהצמחי מרפא לזירוז חילוף חומרים והרזיה


מעבר לעניין הכמויות למים יש תרומה בריאותית חשובה והם מסייעים למגוון מצבי בריאות. הם מרעננים, מפחיתים עייפות, משפרים את פעולות העיכול שלנו, עוזרים לחזק את מערכת החיסון, מסייעים לנו בכל תהליך של הרזיה ותרומים למצב רוח משופר.


מים - תרומה בריאותית


צמחי מרפא לזירוז חילוף חומרים והרזיהצמחי מרפא לזירוז חילוף חומרים והרזיה


מחזקים חיסונית

מרעננים וממריצים

תורמים להרזיה בריאה

מאיטים תהליכי הזדקנות

שומרים על בריאות הלב

מסייעים למצבי עצירות

משפרים מצב רוח

מפחיתים כאבי ראש

תורמים לאיזון לחץ דם

מורידים התכווצויות בשרירים

מסייעים לבריאות הכליות

משפרים את מראה עור הפנים

מסייעים לפינוי פסולת מהגוף


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.