טיפים קצרים לחיים בריאים יותר

 

לפעמים כל מה שצריך לעשות כדי לשפר את הבריאות הוא פשוט וקל. לפניך שבעה טיפים קצרים אשר יכולים לתרום לבריאות טובה יותר ובכך לשפר את איכות החיים שלך.


צמחי מרפא לניקוי רעלים מהגוף


טיפים קצרים לחיים בריאים יותר


רוצה שנחזור אליך לייעוץ?

* שדות חובה


להתחיל את היום עם דייסת שיבולת שועל או פירות

בבוקר מערכת העיכול והגוף כולו עדיין פועלים לניקוי ופינוי פסולת. ארוחת הבוקר צריכה להיות קלה וכמה שיותר מסייעת לעיכול קל - דייסת שיבולת שועל עם חלב אורז או סויה לא ממותק מעניקה אנרגיה לצד תמיכה בפעולות עיכול, כמו כן פרי הוא מזון אידאלי לפתוח את היום איתו.


לצחוק בכל הזדמנות ולפחות פעם ביום

צחוק, גם אם הוא לעיתים מאולץ, משחרר חומרים המשפרים את מצב הרוח, גם חיוך קטן יכול לעשות נפלאות לתחושה הכללית ולהרגשה.


להחליף מרגרינה בשמן זית או להימנע כליל

מרגרינה עשוייה משומן צמחי מוקשה אשר נמצא כאחד הגורמים המרכזיים למחלות רבות במיוחד הקשורות לכלי דם ולב. בכל הזדמנות החליפו את המרגרינה בשמן בריא כגון שמן זית.


ללכת לישון לפני עשר ולישון 7 שעות

מחקרים רבים מצאו כי השעות הטובות ביותר לשינה הם בין 10 עד 11 בלילה ועד שש שבע בבוקר. שבע שעות שינה נמצא כזמן האידאלי לשינה איכותית אשר מובילה ליום טוב יותר.


לאכול פירות כנשנוש במקום מתוקים מסוכר

פירות הם המזון האידאלי לאדם, כאשר הם בשלים וראויים לאכילה. פירות מספקים רכיבים תזונתיים רבים בזמינות גבוהה מאוד לגוף. מחקרים רבים הראו קשר ישיר בין צריכת פירות למניעת מחלות שונות. נסו להחליף מתוקים העשויים מסוכרים לבנים בפרי בשל ועסיסי.


לעלות במדרגות במקום במעלית

פעילות גופנית מתונה נמצאה כתורמת רבות לבריאות. היא מסייעת בשחרור מתחים, משפרת את בריאות הלב, מסייעת באיזון רמות סוכר וכולסטרול ועוד. הגעתם לבניין עם מעלית? אתם בקניון עם מדרגות נעות? נצלו את ההזדמנות ועלו ברגל. כל פעילות גופנית יכולה לסייע לבריאות טובה יותר.


לאכול ירקות בכל ארוחה והזדמנות

ירקות טריים, כמו פירות, מהווים חלק חשוב בשמירה על הבריאות. מאות מחקרים מצוא קשר ישיר בין צריכה מוגברת של ירקות וצמצום מחלות שונות. ירקות מספקים לגוף סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים בצורה זמינה ואיכותית. הוסיפו לכל ארוחה ירקות מכל סוג וצבע ואם אפשר איכלו ירקות בכל הזדמנות - הם דלים בקלוריות ועשירים בבריאות!


התוכן בדף זה משמש לצרכי מידע בלבד והוא אינו משמש כעיצה רפואית או תחליף להתייעצות/טיפול עם מומחה/רופא. נשים בהריון, מניקות, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ו/או הנוטלים תרופות יש להיוועץ ברופא או בעל מקצוע בטרם צריכה/שימוש.