חיזוק שיער ומניעת נשירה

 

לתזונה נכונה ולאורח חיים בריא יש תפקיד מרכזי בחיזוק שיער ומניעת נשירה. בממוצע נושרים בכל יום כ-100 שערות מראשנו. אנו לא מבחינים בזאת כי במקומם צומחות שיערות חדשות. אצל מי שקצב צמיחת השיערות קטן יותר מקבצ הגדילה זוהי התקרחות. שיער בריא, מבריק וחזק הוא, במקרים רבים, תוצר של תזונה נכונה ומניעת סטרס. נשירת שיער אצל גברים ברובה המכריע קשורה לגנים אולם ניתן על ידי אורח חיי נכון לצמצם את ההשפעות ולשמור על שיער מלא, בריא וחזק לאורך זמן. כמה מחקרים העלו כי אורח חיים הכולל תזונה לקוייה ומתח נפשי מתמשך קשורים קשר הדוק לנשירת שיער מוגברת והתקרחות אצל גברים ודילול ופגיעה באיכות השיער אצל נשים. ישנם מספר רב של מזונות אשר יכולים לתרום לשמירה על שיער בריא ומניעת נשירה בהצלחה לא פחותה מכל תכשיר כימי אחר. כמו כן, הפחתת מתח על ידי פעילות גופנית, המנעות מרעלים כמה שניתן יכולים גם הם לתרום רבות למראה שיער בריא ורענן ולצמצם את הנשירה.


חיזוק שיער ומניעת נשירה

גזר

תורם לחיזוק הקרקפת ושמירה על בריאות העור

אגוזים

עשירים בסלניום ואבץ , מינרלים חשובים לשיער חזק ובריא

זרעי פשתן

עשירים באומגה 3 החיוניים לשמירה על קרקפת בריאה

שעועית

עשירות במינרלים חשובים המחזקים את שורשי השיער 

דגנים מלאים

עשירים בויטמיני B המחזקים את השיער והופכים אותו למבריק

גרעיני דלעת

מקור מצויין למינרל בשם אבץ החיוני למניעת נשירת שיער

ספירולינה

עמוסה במינרלים וחלבונים חיוניים לשיער חזק ובריא

עלים ירוקים

מסייעים לייצור חומר הגורם לשיער להבריק ולהיראות בריא

פלפל חריף

מחזק את זרימת הדם לקרקפת ומסייע במניעת נשירה